Ebru52 ilkay bebe aldim 2 gun once solomombaby den pek farki yok gorerek almak istedigim icin ilkay bebe aldim bence gayet guzel kizim 3 aylik altinna pusetimizin yukseltme yastigini koyuyorum icinde kalmiyor sevdi gibi ilk bi sevmedi sonra alisti memnunum simdilik bakalim ilerde gorucez ☺️