Kızlar selam, bebeğim bugün 23 günlük oldu. Dogum kilosu 3100 gram. Boyu ise 45 cm di. Bugün sağlık ocağında bebegimin kilo boy takibi vardi. Kilosu 3800 gram boyu ise 55 santim dedi. Fazla kilo almamis dedi. Öbür hafta zaten asisi var geldiğinde yine bakalım dedi. Canım cok sıkıldı. Benimle ayni durumda olan var mi. Sizinde bebeğinizin ilk aydaki kilosunu hatırlıyor musunuz. Acaba sütüm mu yaramıyor, oysaki gık dese memeye tutuyorum. Hatta geceleri tak doymuyor gibi hissettiğim icin 30 ml mama bile yapıp veriyorum. Lutfen benimle aynı durumda olanlar cvp yazsin.