Elifmoms ay bunu ben de merak ediyorum çok kararsız kaldım ama genelde beğenilmiş 🙂 sadece biraz küçük görünüyor oturma yeri o kafamı karıştırdı .mağazaya gidip görme fırsatım yok maalesef artık intden sipariş vereceğim umarım benim yaramaz beğenir ,