Alpella ben öyle ilaç falan kullanmıyorum akşamları rezene-ıhlamur-papatyadan çay yapıp içiyorum, kaynar deriz biz aktarlarda satılır kaynatırsn saatlerce şekerle ondan yapıp içiyorum, ayvayı ıhlamuru tarçını karanfili limonu yine kaynatıp içine bal koyup içiyorum, bol bol balık ve roka yiyorum, soğan yiyorum...hem sütüm artıyor hem bebeğime enerji oluyor zeka oluyor..