Basak08_ Zeynep456 devlet asilarindan para alinmiyoda rota ve menenjit asilari ozel asi oldugundan ucretli
Balbocegi Zeynep456 sız devletin karşıladığı aşılarını yatırmışsınız sadece. Rotayı ve menenjiti devlet karşılamıyor. O yüzden sağlık ocaklarin da bu aşıları söyleyen ebe sayısı da çok az .
Balbocegi Serass benim bebeğim de 89 günlük. Yarın doktora gideceğiz. Yaptıracağız. Inşallah sıkıntı olmaz .
Cerenece Serass 2. Ayda verem aşısı ile birlikte yaptırdım. İkisi de canlı aşı olduğu için ya aynı gün ya da 4 hafta arayla yapıyorlar.
Basak08_ Ishal cocuklarda olumcul olabiliyor ve cocuk olumlerinin nedenlerinin basinda geliyo imkaniniz varsa vurdurun derim onemli bir asi cunki. zamani gecmediyse tabi cunki gecince yapmiyolar
melegiimm Eda2808 bi şey sorabilir miyim ilk dozu 15 hafta 6 cı günde ikinci dozuda 24 hafta 6. gün sakıncası var mı