Mrw-12 Selam kızlar 2ay1 günlük bebeğim var emziriyorum sezeryan oldum regli olucakmışım gibi pembemsi kan geldi sütümmü yetmiyor o yüzden mi geliyor
Ballilokmamelmaliturtam Mrw-12 Çok normal canım öyle kanamaların olması bebeğinin kilo alımından sütün yetip yetmediğini anlarsın
busraaa01 Mrw-12 Canım bende sezerynadan sonra 2.ayda regl oldum doktoruma sordum normal dedi canim bi sıkıntı yok
Ballilokmamelmaliturtam Mrw-12 Bence kilo alımı az değil bende 2 aylıkken regli oldum şuan düzenli oluyorum korkma canım
menis_21 Mrw-12 Herkesin bir değil , her hamilelikte bile aynı olmuyor. İlk oğlum da çok daha geç olmuştum bende ….