Ebru6169 evet sürekli takıyorum. Şuan küçük olduğu icin boynunda iz yapıyor o yüzden el bileğine takıyorum. 2.aydan sonra kullanabilirsiniz. Biz 20 gündür falan takıyoruz. Çok huysuzlanmaya başlamıştı salyası çok vardı uykuya dalamiyordu. 4.ay atağı sandık, kolyeyi aldık taktık, huysuzluk bitti salya bitti. 16 gün sonra tam 5 aylık olunca tesadüfen bi baktım ki dişi patlamış ne ates ne başka bişey.