_Defnem Merhaba, Kızım 7 ay 23 günlük iştahsız bir bebek anne sütü alıyor ama sağarak verdiğim için sütüm git gide azalıyor 😏 6 ayında ek gıdaya başladık ama kızım beslenmek istemiyor bebeğime 1 2 kaşık tadına bakıyor sonra ağzını kitliyor oyunla yediriyorum biraz ama oyun olduğunu anlayınca yine ağzını kitliyor bişey yemek istemiyor ne yaptıysam yemek yemeyi sevdiremedim var mı bizim gibi olan sizler neler yapıyorsunuz
Yas-Kar _Defnem benim de bebegim 6 aylık iştahsız bir hevesle ek gıdaya başladım ama ne yapıyorsam yemiyo değişik şeyler deniyorum yine yemiyo biberonda cekemiyo
eslem123 _Defnem aynı dertteyiz 7 aylık olacak ama yok yemiyor ne yaptıysam bir iki kaşık sonra ağzında biriktiriyor çare bulan bana da söylesin
Deletedmom302 _Defnem elinizle vermeye çalışabilirsiniz küçük çiğneyip yutabileceği buyuklukte, benim oğlum da mesela peynir yerken asla çatal yavda kaşık istemiyor, illa elimle vermemi istiyor, hakeza zeytin ve salatalikta da öyle yapıyor 🤷
GUBILIK _Defnem hıcbırsey bılmıyor bebegınız sıfır.onune bırsey koyuyorsunuz kesfediyor once. zamanla alısacak. karsısında siz de gosterın. Taklıt etmeye baskayacaktır. her yer batabilir ama olsun. Keyfını cıkarın
asel123_turkk Benim kızımda 8aylık hala yediremiyorum ve doğum kilosu da düşük doğumundan itibaren iştahsız bir bebek ne yaptıysam bnde yediremiyorum dağıtarak da sadece oyun oynuyor
_Defnem asel123_turkk aynen benim bebeğimde öyle oyun oynuyor sürekli bazende mama sandalyesinde sıkılıyor ağlamaya başlıyor 🤦♀️
Myagz _Defnem ilk bi ay dağıttı attı yerlere hep sadece ben de oturup onunla yedim o yere attı ben yedim merak editör keşfediyor şu an on buçuk aylık önüne koyarım kendisi yer yemeğini
asel123_turkk Aynen benlm de hiç rahat değil sürekli bi şeyler kuruyorum bnde mi sorun niye yemiyor diye 😔
_Defnem asel123_turkk ben çözümü elimle yedirmekle buldum dünden beri elimle yediriyorum biraz zaman geçsin kaşıkla yer belki 🤦♀️