Dturn Kızlar dun asi olduk bebegimin bacaginda top gibi bir sey var asi oldugu yerde bu gecermi yoksa gitmelimiyim
deletedmom247 Dturn Daha erkenmiş elinizle ovun sürekli orayı bizimde öyle oldu malesef ben geç farkettimm 2 hafta sonra falan yani sürekli ovdum geçmiş şuan yok birşey olmaz😌