Cemre20 Doğumdan sonra yalnız kalamaz oldum kızım 3 aylık oldu hala yanımda birileri olsun istiyorum olmadığı zaman içim daralıyor çok kötü oluyorum bu ne zamana kadar böyle sürecek bunu yaşayan varsa akıl versin nolur
asafnannesi Cemre20 kendini bebeğine odakla canım bu senin elinde biraz zorlanıyosun ama alışıyosun kendin baktıkça daha zevk alıyosun gececek iyi düşün ben anne oldum artık de anne olmak kolay değil 🥰🥰