Sumyy0303 Merhaba oğlum 5 Ay 6 günlük 😊 Doğdumuzdan beri kafamızı tutuyoruz, yüzüstü yatırınca kaldırabiliyoruz. Çok hareketliyiz ama hala dönemiyoruz🤭
3,5 aylıktan beri oturabiliyoruz.
Bu ay kontrole gitmedik, 4.ayda 66 cm 8200grmdı.
Sadece mama alıyoruz(bebelac gold) 3 saatte bir 150ml.
Ana kucağına koyunca ayaklarıyla koltuğun kenarını itip kendini sallıyor 😊 Yürüteç almalı mıyız diye düşünüyorum bende şu ara🤔
Ek gıda için 4.ayda başla dedi hemşiremiz ama ben başlamadım. 5.aya girince Tadımlara başladık, yoğurt, patates, havuç denedik sıra kabakta 🤩
Bir de incimiz geldi, ikincisi de yolda 😍