ma9419 yapmayın öyle nolur. Benim kızım 7 aylık olana kadar oturmadı bile. Şuan 9.5 aylık emekleme oturma tutunup ayağa kalma hepsini birden yaptı. Yapmasa nolacak zamanı gelince nasıl olsa olacak bunlar. Ben hep şöyle derim hayat boyu yürüyecek bu çocuklar bırakın biraz yerde dursunlar erkenden ayaklanmaya gerek yok 😊