pinkman bebekler sürekli emmek ister aç olduğundan değil ama. Kendini güvende hissetmek, sevilmek istediği zaman hep emmek ister o yüzden aç kalır diye düşünme. 1,5 aylıkmış zaten 2 ay olana kadar bir göğsünü ver tamamen boşaltsın diğerini sağ saat başı sağ ertesi gün tam tersi sürekli düzenli uyarınca süt artar. Bebek iki çeker beş dakika bekler ama makine sürekli aynı tempoda sağdığı için uyarması daha etkili. Zaten büyüdükçe de emme aralığını artıracaksın daha kolay olur. Bnm de sütüm az geliyordu ama sağıyordum bir saat sonra gelmez diyordum bir kaç gün az geldi sonra her saat başı geldi şimdi de foşur foşur.