Kızlar benim bebeğim yaklaşık bir aydır kabız. 3 4 güne bir benim yardımım ile yapıyordu zeytinyağı ile uyarıyordum fitil vs. Doktora gittim hatta çok ağlıyordu ikiniyordu. Bende bu süreçte kafama çok taktım çok üzüldüm. Sadece anne sütü alıyor. Çok araştırdım ama kayda değer bisey bulamadım. Sonra dedim ki ben daha önce yaptığım su an yapmadığım ne var… Ben çok az su içtiğimi fark ettim. Bi şişe aldım yanıma sürekli içtim. Hurmanin bağırsak çalıştırdığınu öğrendim ac karınla 3 tane yedim. Bu kadar çabuk etki olacağını düşünmemistim sabah tuvaletini kendi yapmıştı ve çok mutluydu 🤸♀️ sizde deneyin inşallah ise yarar 🐈❤️