Günaydın hayırlı cumalar. Buraya daha önce de yazmıştım. Oğlum 6,5 aylık. Ensesinde boynunda böyle şeyler çıktı. Ek gıda ile ilgili mi bilmiyorum doktora atmıştım zaditen damla ver demişti. Şişeyi yarıladık bu sabah daha çok belirgin geldi gözüme çok uykum olmasına rağmen uykum kaçtı. Bilen yazabilir mi götüreceğim yoksa doktora artık çok huzursuzum 🥺