Aslnda ilk zmanalr imi gogusten gelen sütum vardı.4.ayimizda sol goguste azalma olunca hep sagdan emzirdim.2 aydir yaklasik cok az denenecek kadar sol göğsü veridm doyeblirm..iyice kesildi.dışarıdan birisi bakınca bile farki anliyor sag gogusum ile emziriyorum.eskisi gibi olamamzmi.sol gogsum napmaliyim