Gerçekten dayanacak gücüm kalmadı artık ne yapacağımı da sasırdım bebeğim doğduğundan beri ona karşı çok sabırlıyım uyumasa kızmam ağlasa kızmam hersey o ne isterse öyle olsun şekilde büyüdük 16 aylığız ama yaklaşık 8 aydır gece uykularımız bitti ya sürekli 20 dakikaya bir uyanıyor yada ilk uyuyup yarım saat 40 dakka sonra uyanıp sabah 5 6 lara kadar uyumuyor ben ise 2 bazen 3 saatlik uyku ile işe gidiyorum 4 ay önce doktor a götürdüm şurup verdi ama araştırdığımda alerji şurubu olduğunu ve gün içinde sersem bir çocuk yaptığını okudum onu da vermek istemedim ha bugün Ha yarın düzelir derken. Hala düzelme yok ne yapacağımı sasırdım artık dogdugundan beri ilk kez oturdum hüngür hüngür ağlıyorum uyumasına bir tavsiye de bulacak varmıdır benim gücüm kalmadı artık 🥺🥺🥺