giz Net olması linç yemek için bir sebep değil. Burada konuşulan zaten linç etmiş olmanın saçmalığı. Herkesin kendi kararı ve herkes bu karara hoşuna gitmese de saygı göstermek zorunda. Yargılamak kimsenin haddi değil. Ücretli almanın doğru olmadığını kabul ettim zaten. İlk tercihimin de ücretsiz sahiplenmek olduğunu belirttim. 🤷🏻♀️🤗 karşıma da mama karşılığı sahiplenebileceğim , oyun oynamayı seven (kızıma arkadaş olup birlikte büyümesini istediğimden) siyam kedisi çıktı. Gönlüme göre Yani. 👌🥰