Fatamcemalayla canım koltuk altından ölçümlerde 36.5, makat ölçümlerde 37 normal olarak kabul ediliyor yani bebeğinin ateşi yok, olsa bile aşı sonrası gayet normal ağrısı varsa calpol yada dolven verebilirsin rahatlatır. Üzerini kalın giydirme çoraplarını çıkar bu günü atlatırsa bir şeyi kalmaz inşallah 😊