Rzlgln benim kızımda hep terleyen bi bebekti hala oyle. Ve hasta etmemek icin verdiğim savaş pahabicilemezdi😃 her an elimde atlet tişört pesindeyim. Gelişme doneminde normalmiş bu ter olayı. Doktor bize oyle dedi hatta iyi birseymiş terlemesi. Ama dikkat etmek lazm üşütmemesi icin. Cift kat muslin koy sırtına. Cok terleyincede cıkarırsın.