asel123_turkk Kızımın doğumdan itibaren kilo alımı yavaş şuan 8aylık olmamıza rağmen kilosu 6.500boyu 67cm doktorumuz infatrini önerdi kullanan arkadaşlar var mı kilo alımı düzelir mi yardımcı olun lütfen
Ayaz34 Aynı soruyu bende sordum şimdi benim Oğlum 1 yasında fortini kullanmaya başladık insallah gelişimleri güzel olur
asel123_turkk Inşallah düzelir kilo alımları biz ek gıdaya da başlayamadık çok iştshsız birbebek hiç bir şey yediremiyom mamasını bile daha yeni yeni düzenli içmeye başladı