Kburcin Arkadaşlar 30 günlük bebeğim var kız ve fışkırtarak kusuyor , kakasını yapmıyor çok yapardı ama şimdi yapmıyor sizce neden aşırı çok kusuyor ( sanki musluktan su akar gibi ) korkuyorum yaşıyan yada sebebini bilen var mı ?
Balbebekannesi Kburcin Reflüden kaynaklı olabilir , reflü yastıkları alabilirsiniz ya da başını Yüksek tutacak şekilde yastıkla destekleyebilirsiniz
Aselhafsam Reflü olabilir baş kısmını biraz yüksek tutun çok sarsmayın. Bizdede aynıydı hala var ama eskisi gibi değil azaldı. Kaka da rahatsız etmediği sürece 1hafta 10güne kadar normal. Bebeğin, düzeniyle de alakalı bizimki hep haftada 1 yaptı. Baştan beri böyle 🤷🏻♀️