Sayfalarina girmiştim bende bi cocuklari daha boyleymis galiba vefat etmis sonra bu yavru doğmuş buda epilepsi nobeti geciriyor diye biliyorum gercekten rabbum sifa versin cok zordur biz en ufak bi hasta olduğunda neler diyoruz, Annesine babasina sabir versin rabbim , hic bir anneye evlat acısı yasatmasin izlerken aklimdan neller neler geçti ya rabbim 😔