Merhaba kızlar internetten ürün almıştım kargoya verdiler ama kargolar evime getiremiyolarmis sebep olduğum yer küçük bi yer ilcenin mahallesi bende şubeden gidip alamıyorum çünkü hem yaş sınırlaması hem bu zamanda sokaga cikma riskli talep ettim eve getirmelerini hatta ek ücret ödeyebilirim diye ama nafile ben bunları nereye şikayet edebilirim yada haksızmıyım