Ada_Deniz merhaba anneniz doktorunuz değil yanlış anlamayın ama sıkınca süt geliyorda tam yeterli miktardada gelmiyor olabilir. Her iki tespit yanlış bence. Gelişimini takip eden doktorunuza danışmadan mamaya yönelmeyin. Kilo alımı iyiyse gelişiminde sıkıntı yoksa doktorunuza göre mama vermeyin boşuna. Mama kötü olduğu için değil bebeğinize yeterli geleceği için sütünüz diye yazıyorum. Mama ve anne sütü alıyor oğlum 2 ay takip yapıldı kilo ve gelişimiyle ilgili sonrasında karar verdi doktorumuz. Mamaya alışan bebek devamlı isteyecek farketmeden kilo almaya meyil verebilirsiniz gelişimine yönelik kararı en iyi hekiminiz karar verir.