15 günlüğüz. Doğumdan beri günde nerdeyse 10-12 kere kaka yapıyordu. İki gündür daha az yapmaya başladı. Bugün 12 saattir kaka yapmadı. Bir saat önce çok az birşey çıkarmış. Beslenme miktarı gayet iyi. (Mama verdiğim ve sağıp içirdiğim için ne zaman ne kadar içiyor takip edebiliyorum.) zamanla kaka sayısının azaldığını okudum ama böyle bir anda olmuyordur heralde diye düşünüyorum.