Marjinal_Anne2 Merhabalar bugün bir aylığız ve ben uyandırmazsam uyanıp emmiyor , emse de emme süresi 10 dk yı buluyor sadece normal mi yaa
Ikram Marjinal_Anne2 sutun yetiyor mu eminmsn aman Allah korusun sekeri düsmesin 2 saatte bir uyandr sen yinede kucuk daha
Zeynoliya Marjinal_Anne2 Canım doktora gittin mi sarılık olabilir. Benim bebeğimde 1 aylık hala sarılık sorunumuz var uyandırıp emziriyorum 2 saatte 1 sende öyle yap. Sarılığına baktırdınız mı ?
A1s2a3m4 Marjinal_Anne2 yanı canım bizde 1 bucuk aylıgız zorla emer ve 5 10 dk anca doktor yeter doymasa bırakmaz zaten dedi kilo alımında gayet iyiydi bende akışına bıraktım
Humi Ikram sizde annesiniz bir anneye sutun yetiyormu diyorsunuz. Once bir sorun gunde kac kez cisini yapiyor. Eger 2 kez falan derse o zaman sutunuzu yetiyormu acaba diyin. Yada cocuk hic agliyor dememis hatta ustune uyanmiyor diyor ac cocuk uyurmu allah askina banada sutun yetmiyor dediklerinde once agliyordum takip ediyordum doktor anlatinca bosuna uzulmusum iyi ki uzuntuden kesikmedi dedim. Lutfen dikkatli olun 🙏
Marjinal_Anne2 A1s2a3m4 ya gerçekten mi çok sağolun, ama ben bazen çişli bezi saatler sonrA alıyorum işte
Aryemus_3 A1s2a3m4 Aynen benimde öyle kimisi yazıyor yarim saat falan memede kalıyo diye ben dk tutuyorum en fazla 12 dk
Berenimooo Marjinal_Anne2 Bizimde öyle Bugün 1 aylığız ve gece en fazla 6-7 dk emiyo. Gündüzde max 15-20dk. Kilo alımı iyi o yüzden sorun yok dedi doktorumuz her bebeğin çekim gücü farklı aktif emiyorsa 10dk doyuyordur.
A1s2a3m4 Marjinal_Anne2 gece hep uyudugu için bez degişimi yapmıyorum uykuda da işemiyo zaten uyanınca alıyorum gun içinde de saatte bakmıyorum ama 4 5 kez degişiyo yatana kadar
Ikram Humi hanfendi ben sarilik fln olmasin diye soyluyorm 5 6 dkka ayakta tutabiliyormus siz ne diyorsunuz Alakasi yok dediginiz seyle ben bebegi dusunup cvp verdim direk. bende sütüm var sandm megersem yokmus uyardm bunda alincak bi durum yok.
Humi Marjinal_Anne2 sutun yariyordur yoksa 10 dk emip birakmaz cocuk. Ilk 2 hafta benimde oyleydi. Doktor cisine bak eger yapmiyorsa o sikinti demisti doymuyor anlamina geliyormus. Kilosu uykusu emmesi hersey vardi cok sukur sorun olmadi. Simdi 20-30 dk emmeye basladi
mlktfn Marjinal_Anne2 iki saate emzirip kuzuyu. Ayrıca çenesi yoruluyordur. Parmağınız ile çenesine biraz destek olursanız rahat emer. Öyle güçlü değiller 10 dakika iyi bir zaman. Siz paniklemeden sakın olun kuzuda rahat olur.
ipek3 Marjinal_Anne2 Benim kızımda öyleydi. Ama bi saatte bi emzirmeye çalış, 2 saati geçirme. Omzuna dokun, altını aç, burnuyla oyna bi şekilde uyandır emzir. Emzirme süresine çok takılma. Ama emzirme sıklığına dikkat et.
A1s2a3m4 Aryemus_3 aynen canım dedigin gibi onuda zorla tutuyorum memede bazen uzuluyorum bazende demek ki doyoyu yani napalım