Arzuayse K8zlar 3aylik bebwgim burnu cok tikali zor nefes aliyo serum fizyolojik yaptim ama gecmiyo agliyo tikanincada az oksurugude var :(
[silindi] Arzuayse benim oğlumda aynı cold mix diye bi damla var yakasına damlatıosun nefesini açıo. Benim oğlum dün onun sayesinde uyuyabildi
Ddd00 Ortamı nemli tutun %40 ve %50 arası nem olsun ortamda peteklere falan su havlu koyun ondan dolayı tıkanıyor biz de de aynı durum var doktora kaç kere gittim olur dedi burnunu açın dedi
Ddd00 Arzuayse bizde öksürük çok yok arada oluyor ama tıkanıklık var ketıl çalıştırıyorum soğan baş ucuna koyuyorum herşeyi yapıyorum bir türlü geçmiyor :(
Arzuayse Ddd00 sizdedemi var benimde bebegim uyuyo uyaninca agliyo uykudaykende boguluyo gibi oluyo cok gecmis olsun bebeklerimize :(((
Minikkusum1 Bizde hastayiz serum fizyolijik kullaniyorum oksurwk dun yoktu bugun var artti doktora goturcem olmuyo o hasta olmasin ben hasta olayimm