Biz 9 aylik olduk ama hiç birşey yok hiç kabarma yok sadece beyazlık var 10 gün önce 2 gün ateşli gezdik sizce ne zaman çıkar çok merak ediyorum doğrusu birde cevremde oksun forumda olsun bakıyorum bebwislweun dışı gelmiş bizim ne zaman gelir beni aydinlatirsaniz sevinirim arkadaşlar ilk bebek ilk tecrübem