Kızlar hayırlı geceler üç gündür karın ağrısı çekiyorum daha önceleri de ara ara yokluyordu ama bu kadar uzun sürmemişti. İlk sanki gaz sıkışması gibi üşüttüm de o yüzden oldum sandım ama ne yaptıysam geçmedi akşamüstü parmağımı karnımda gezdirdim göbeğimin etrafı bastırınca fena ağrıdı şu an karın içi ameliyat yerlerim mi acaba diye düşünüyorum. Yarın doktora gideceğim ama hangi bölüme gitmem gerek bilmiyorum ya da acilden mi giriş yapsam bir yol gösterebilir misiniz?