Zeymir carsamba gunu oturdugum ilceden baska bi ilceye arabayla geldim annemin yanina yola cikmadan once karakolu aradi esim gerekli olsaydi izin yazisi alcaktik ama gerek olmadigini araba icinde 14 yas alti cocuklarin seyahat etmesinde sakinca olmadigini yonetmelikte araba icinde seyahate bisey denmedigini soylediler sadece disarda dolasmayin o zaman gorurlerse ceza yazarlar denildi siz genede bi karakolu arayin baska bi hanimefendi de yasak demis cunku ama bize boyle soylendi