Merhaba kızlar daha yeni yeni foruma bişeyler yazmaya başlıyorum sanırım çevremden kimse beni anlamadığı için olabilir. Sorunum şuki Aşırı düzen ve titizlik arkadaş,annem,kayınvalidem herkesle paylaştığımda canına yazık bu kadar olmaz dedikleri için daha cok sinirleniyorum çözüm yerine tahrik ediliyormuş gibi hissediyorum zaten uyku da yok maalesef belki 24 saat boyunca en fazla 5 saat uyuyorumdur oğlum uyusa bile uykum gelmiyor orayı topla düzenle derken gece rüyalarıma bile giriyor aslında ilk evlendiğimde böyle değildi herşey bu kadar takıntılı değildim ama şuan öyle bir durumdayım 3 yıllık evliyim eşimin atletlerini bile ütülüyorum düzenli olsun diye kendimi hiçbir şeyde tutamıyorum oğlum uyuduğu zaman uyumak istiyorum ama olmuyor sürekli evde biyerleri düzenlemek temiz yerleri bidaha temizlemek istiyorum eşime yeterince vakit ayıramıyormuş gibi hissediyorum koronada tuzu biberi oldu 2 haftada bi halıları yıkıyorum 2 güne bi dip köşe heryeri temizliyorum günlük yaptıklarımda cabası bebeğim uyudukça uyumak yerine delirmiş gibi evi geziyorum dolaplara bakıyorum neresi düzenlenicek diye gün içerisinde aşırı sporda yapıyorum oruç tuttuğum halde ama yinede yorulmuyorum çözüm bulmak istiyorum gece kendime söz veriyorum sabah böyle olmayacak diye ama sahur yaptıktan sonra uyurum ama sabahın 6 sında yine ayakta elimde domestos tuvalet banyo temizlerken buluyorum kendimi oğlum 7 de uyanır mama veririm geri uyur biraz onunla uyur geri 11 de yine aynı yine aynı bıktım. 😞😞😞