Kızlar benim kızım bir hafta sonra kısmetse 4 aylık olacak, bir kaç aydır salyası akıyor, eller hep ağızda ve baş kısmı bazen sıcaklıyordu. Bugün alt köpek dişinin orada pirinç ucu kadar beyazlık fark ettim ve hafif şiş gibi. Şimdi benim sormak istediğim dişlerin çıkış sıralaması önemli mi kafama takıldı?