Hazaaalll Menstrual kap (adet kabı). Bu ay denemek istiyorum. Kullanımı rahat ve pratik görünüyor. Sık sık ped değiştirmeme rağmen çok rahatsızlık hissediyorum. Kullanan var mı? Varsa biraz bahseder misiniz? Fikir edinmek istiyorum 😊
Mom62636362 Hazaaalll ben duydum videolarını izledim ama kullanmadım, Türkiyede o kadar bilinen bir yöntem değil.. Açıkçası ben de kullanamam yani 😅 gerçi kullanan kadınlardan da hiç memnun olmayanını görmedim. Youtubeda videolar var hep izleyebilirsiniz
Derininannisi Hazaaalll bence iğrenç bişey hem de uğraştırıcı yani saat başı ped değiştiririm daha iyi
Mom62636362 Hazaaalll deneyin isterseniz ya, kan görmek beni rahatsız etmese denerdim herhalde, değişik şeyler ilgimi çeker hep 😅
Deletedmom5284 Derininannisi Vajinal mantarın önüne geçiyormuş ben saat başı ped değişmeme rağmen üstelik tiens kullanıyorum, mantarım kronik oldu tekrarlıyor çamaşırımıda ütülüyorum ama her regl dönemimde kaşıntı başlıyor cildim çok hassas sanırım
Deletedmom266 Hazaaalll geçenlerdenbende instagramda denk geldim. Fikir hoşuma gitti. Sipariş edip deneyeceğim bende. Yazışırız.
Hazaaalll Deletedmom266 aynen iletişimde olalım bakalımmm boyuta nasıl karar vereceğimi araştırdım ama tereddütte kaldım
Koza Hazaaalll benim bir arkadaşım kullanıyordu Türkiye’ye yeni girdi sanirim. Temizliğine ciddi anlamda dikkat etmeniz gerekiyor hemde bayağı. Onun haricinde pratik bir ürün
Mom62636362 Deletedmom5284 yıkanabilir pedleri de çok övüyorlar, adeti düzenliyor vs falan diye, geçmiş olsun mantar çok illet bir şey.. Bir kere düşük yaptım o vakit oldu, tekrarladı kaç kere çok zor kurtuldum
Derininannisi Ben biraz da öyle şeyler den korkan biriyim sanırım ondan ilk evlendiğim zamanlar enfeksiyon dan hasta olmuştum fitil verdi kullanamadım eşim de bildiği için bi kaç defa o yaptı daha sonra alıştım