Nhbetul Kızlar 5 aylık bebeğim var aile hekimin verdiği doğum kontrol hapını kullanıyorum. Sadece 1 gün unuttum. Ve çok korkuyorum. Bugün adet olmam lazım. Gerginim. Sizce hamilemiyimdir?
Nhbetul Gzrilknur bi düzensizlik vardı olmadım ama pazatesiye kadar bekliyim diyorum. Test mi yapsam?
Gzrilknur Nhbetul bence stres yapma bi günden bişey olmaz demişler işte ben kullanmadım bilmiyorum canım. Bi de bu aralar ilişki olmadıysa kafana takma. Yoktur.
Aymiram Nhbetul 1 gün içmediysen ogün ve takip eden 1 hafta korunmadıysan hamile olma ihtimalin var malesef
Cvnelf Nhbetul bence bünyeye göre değişiyor bende kullanıyodum bi ara bendede unutma durumu olmustu ama bi sıkıntı yaşamadım stres yapma adetin daha çok gecikir bekle bakalım 🤷♀️