Bebegim 9 aylik , doktorumuzla gorustugumuzde artk gece emmelerini birakmamizi soyledi , bu aralarda cok huysuz geceleri neredeyse saat basi uyaniyor ve emmeden tekrar uyumuyor , boyleyken nasil birakicaz emmeyi ? Sizin bebekleriniz kacinci ayda birakti gece emmeyi ? Ve nasil biraktirdiniz ?