Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 3 günlük. Bugüne kadar uzun kollu altına zıbın falan giyiyordu fakat bugün yaşadığım şehirde hava 31 derece idi. Oturduğum salon direk güneş görüyor evin ici devamlı 26.5 dereceydi yattığı odada 25 24 oluyor orası ginesi direk görmüyor. Ben şimdi bu bebişe ne giydireyim. Bugün o kadar terledi ki altında zıbın üstüne kısa kollu giydirdim altında da pijama altı vardı. Yatarken bi uzun kollu giydireyim mi? Üzerine muslin iki katlı yeter mi etek bezi mi sereyim napayım? Bebeğim kafasından çok terliyor bu arada