OzEnAr Sağlık personeliyim. Hastanedeki sistemi biliyorum, ondan dolayı sormuştum. İnternetten baktım da sağlık kuruluşu dışındaki ölümlerde bu belgeyi belediye tabibi düzenliyormuş. Ona bir şekilde ulaşıp sorunuzu kendisine sorabilirsiniz diye düşünüyorum. Tekrardan başınız sağolsun, Allah babanızın mekanınızı cennet eylesin inşallah 🤲