Ben bebeğim 50 günlükken işe başlamak zorunda kaldım:(( hem emziriyodum hem mama veriyodum.bi süre sonra sadece mamayla devam etti iş yerinde sağıp akşam getiriyodum stok yapacak kadar sütüm olmadı zaten hep azdı.ama süt sıkıntısı yoksa problem olacağını düşünmüyorum.çok arkadaşım var işe başladığı halde emziren süt sağıp bırakan bence hiç şüphe etmeyin💪