Hilalamine Hanımlar 2 hafta oldu başvuru yaptım hala süreç devan ediyor yazıyo yatmış mıdır para böyle yazıp da alan var mı
Afrasel Hilalamine benimkinde uygun diyor PTT’ye gittim hesabına yatmış dedi hesabımda yok bilgisi olan var mı
CinarciginAnnesi Hilalamine ben 1 ay bekledim canım 1 ay sonra uygun yazıyodu ptt yi aradım 444 1 788 i adima para yatmış mı diye sordum evet deyince gittim cektim
bbmbbm Hilalamine bende sadece pandemi ön başvuru ekranı çıkıyor başvuralı çok oldu ama bi türlü sonucunu göremedim 😢
Dilaracicek bbmbbm tc kimlik numaranızın son hanesi hangi güne denk geliyorsa o gün bakabiliyorsunuz yada hafta sonu
Cinars14 CinarciginAnnesi maslalah ya tam 1 aymi benimde bugun tam 3 hafta olduu sorucaktm bende 3 haftadan fazla sureci devam eden oldumu diye
Minnoo35 Hilalamine ben 3 hafta bekledim bazen uzun sürüyor kuzenimin 2 günde gelmişti mesela inşallah çıkar 🙏
Bravewomen Ben de nisan in 20 sinden beri bekliyorum surec devam ediyor diyordu gecen cumartesi. Dahada bakmadim skldm artik 😏