Sanırım o dönemde sadece bezinden anlayabilirsiniz.. Çişini kakasini bolca yapıyorsa doyuyor demektir. Benim bebeğim 4 aylık maalesef benim de sütüm azaldı mamayla destekliyorum biraz arttığını farkediyorum. Bebeğimin bezi artık daha az doluyordu, çisini az yapıyor kakasini 2.gün fitille yaptırıyordum, huzursuz ve uykusuzdu. Gece bile sürekli uyanıyor her saat emmek istiyordu. Neyse ki mamaya geçince çocuk kendine geldi, gözleri açıldı valla.. Allah kolaylık versin size de sağlık versin tüm bebeklere 🌸