Sinemcvk Kizlar oglum 2 aylik 23 gunluk 3 gundue aksam dedinmi resmen aglama krizine girio daha once hic olmamisto boyle bisey naparsak yapalim susmuyor lutfen yardim edin ayni durumda olanlar varmi normalmi
Henza Sinemcvk atak donemı olabılır bazen bu sekılde oluyorlar sebebını anlamak tabıkı mumkun olmuyor evde bebek arabasıyla gezdırebılırsınız kucagınızda alıp konusup sakınlestırmeye calısabılırsınız
Ecemtt Sinemcvk 1hafta falan sürüyo geçiyo sonra sabredin herkeste olmuyor ama genel olarak oluyor akşam ağlamaları özellikle🤷🏻♀️ Sürekli emziriyordum ben anca ozaman ağlamıyodu😂🌸
Mucizeem Sinemcvk muhtemelen ataktır. Bol bol kucağınıza alın ve en önemlisi siz sakin kalın stres yaparsanız hisseder 🌺
Sinemcvk Ecemtt benimli emmiyoda o an daha fazla aglamaya basliyo insanin eli ayagina dolaniyo resmen
Fiona Sinemcvk bize de oluyodu akşam 9-12 arası ağlama krizleri sebepsiz yere. Kolik olabilir. 3. Aydan sonra düzelir yüksek ihtimalle. Geçecek elbet diye düşün korkma 🤗