gzdmra Kızlar merhaba 1. Yaş için kızımla aynı elbiseyi diktirmistim şimdi satmayı düşünüyorum ilgilenen varsa resim atabilirim üstü pullu altı tüylü sadece birkaç saat giydim hala tiril tiril duruyor💗
Mnli gzdmra çok güzelmiş maşallah 🧿 benim de kızım yok ama elbiselerinize de size de bayıldım anne kız
OzlemAlisa gzdmra ya masallah tam istediğim tip elbiseden, temmuzda kismetse doğum günümüz. Ne fiyat dusunuyorsunuz
gzdmra Asellim m beden ama ufak bi terzilik işlemle daraltma yada fermuar değiştirerek biraz genişletme yapilabilir
gzdmra OzlemAlisa tek tek astarina kadar kendim aldım diktirdim hayalimdeki olsun diye oldu çok şükür 400 tl mal ettim 280 satıyorum hala tiril tiril 2 saat giydik inanın adana sıcağında anca dayandık temmuz ayinda😅
gzdmra Puki aslında benim de içim gidiyor satmak istemiyorum ama 2 . Yaş geldi yeni konsept yapabilirim belki diye satım dedim 🙈 beyler bizim kadar bonkör olmuyor bu doğum günü harcamalarinda malum😅😅