Elif06_ Merhaba kızlar emziriken elma sirkesi kullanmanın bi sakıncası var mı? Yağ yakmak için emzirme döneminde elma sirkesi kullanan var mı acaba
Ozgull Elif06_ ben salata da falan kullanıyorum ama çok az bir miktar fazlası belki sütün tadını değiştirebilir keskin bir kokusu var çünkü ama fazlası mideye zarar dikkat edin
Cicekimftm Elif06_ ben alıç sirkesi kullanıyordum sabah aç karnına ılık su ile. Alıçın süt arttırma özelliğide var üstelik. Elma sürmesini bilmiyorum.
wafflee_42 Elif06_ Evde yaptığım organik elma sirkesini kullaniyorum. Sütü etkiler mi hiç düşünmedim ama emiyor bi sıkıntı yok simdilik