Tutunma kanamasını regl kanı zannettim o zaman da Ramazandı oruc tutamadım ama kanamamda normal değildi bir de felaket bel ağrım vardı anneler günüydü çıktım nöbetçi eczaneden test aldım pozitif.. Anneme en güzel anneler günü hediyesi oldu😊 Doktora gittiğimde sadece kan testinde bebek gözüküyordu henüz yerleşme olmamış dedi ordada hesaplamalarında Da iki haftalıktı hamileliğim