Kızlar merhabalarrr nasılsınız ya yeni anne olduğumuz için herşeyi bilemiyoruz bu atak haftalari yani büyümeyi gösteren değişken ruh halleri olan haftaymis internetten bende hesapladım son 1 gününüz kaldı bitmesine diyor merak ettiğim şu atak haftası bitince noluyor? sakinmi oluyor? Değişiyor mu güzel mi uyuyor neler oluyor bitince yaşayanlar bilir elbet 😄