Aleyna61 ben sezaryen oldum ve sütüm 3 gün gelmedi hemşire gözetiminde saat başı minik biberonla veriyordum sonra eve geldik gogsumu almadı hiç ağladıkça sakinleştirip meme veridim birkaç gün öyle geçti ama şimdi alıştı ve emiyor vazgeçme anne sütü herşeyden önemli ama kesinlikle zorlama konuşarak severek sakin bir ortamda bebegini sakin tutarak çabala