Kusdmr Kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim var son 3-4 gündür emmeyi çok azalttı doğru düzgun emmıyor.İdrar çıkısıda azaldı o yüzden.Sadece anne sütü alıyor.Biraz emip bırakıyor yada memeyı almak istemiyor.Napmalıyım neden böyle?
Kelebegimmmm Kusdmr neden böyle bilmem ama sakın biberon verme derim. Mama vereceksen fingerfeeding araştr öyle ver. Biberon meme reddi yapıyr hiç emmez sonra
Deletedmom276 Kusdmr duş altında emzirin, ayakta emzirin, değişik farklı emzirme pozisyonlarını arayın netten, kesinlikle işe yarayacaktır. Atak döneminde de olabilir. İkinci atak kısa sürüyor bir hafta kadar.
Minikhayat_1 Benimkide aynı durumda o yüzden daha sık emziriyorum stres yapma bence sütün azalır falan allah korusun vazgeçme sen aç olsa bak gör nasıl yer benim kide çiiini az çıkardı bugün geçer büyük ihtimalle çünkü bundan 20 gün öncede aynısını yapmıştı evham yapmayın bence