Berivan62 Kızım 4 aylik sanırım havasizliktan iki koltuk altida pişik oldu. Pişik kremi iyi gelir mi sizce
alchn Berivan62 gelir bende kullandım ama cok dikkat etmek gerek kışın dahi ben hergun koltuk altini sildim hergun suan bile yapiyorum 5 aylık
Arenn Berivan62 geçen yaz 4 aylıktı sürekli kızarırdı hemen hamazinc sürerdim geçerdi bakalım bu yaz olmaz inşallah birde yıkayınca iyice kuruduğundan emin olun
Ayazgizem2019 Ben sürüyorum canım. Ğişik kremi olarak sudocrem kullanıyorum arada koltuk altınada sürüyorum. Şuan bebeği 8 aylık olan bir arkadaşım var 6 7 aylıkken gitti koltuk altındaki kızarmalar demişti
Eylul06 Hametam sürüyorum banyodan sonra 2_3 güne bir yıkıyorum geçiyor kızarıklıgı ama sıcaklar geldi dahada dikkatli olmak lazım hergün takip ediyorum bakıyorum kızarmış mı diye cok hassas ciltleri bebeklerin