Deletedmom507 _prensesannesi benim kızım da ağlamıyor gülmüyordu bilmiyorum ben ağlayacak mı diye kolunu ısırdım birden ağladı. Aynı gün akşama doğru da gülmeye başladı bilmiyorum ondan mı yoksa ilaçlardan mı
_prensesannesi Deletedmom507 benim kızım ağlıyor yani bi ay oldu başladı yavaş yavaş düzelir diye umuyorum
Deletedmom507 _prensesannesi tabi nöbet öncesi ve sonrası çok ağlıyordu ilaçlara başlayınca ağlama ve gülme vücut ilaca alışana kadar galiba tepkisiz kaldı
_prensesannesi Sezgin ben Yalova da yaşıyorum Bursa’da tedavi görüyoruz yüksek ihtisas eğitim ve araştırma hastanesinde doktorumuz arzu ekici
Sezgin _prensesannesi hmm anladım bu corona günlerinde nasıl gideceğiz bilmiyorum bizim doktorumuz antalyada. Allah şifa versin bebeğinize🙏
_prensesannesi Sezgin Burda bi özel hastaneye gittik acile doktorumuzun Bursa’da olduğunu orda tedavi gördüğümüzü söyledik sevk verdi
Mrs_Sunshine _prensesannesi Çoookkk geçmiş olsun inşallah rabbimin izni ile atlatacak bu hastalığı youtube da ceylan ozdemiri takip ediyorum sizde bir göz gezdirin isterseniz ❤❤❤
Emeliss Rabbim acil şifalar versin bir tanıdığın torununda çıkmıştı. Şuan ana okuluna başladı çok iyi durumda zekası gelişimi allahtan ümit kesilmez dua edin bol bol allahın izni ile iyileşsin yavrunuz 🌺
sahikakocarslanli _prensesannesi şu mübarek gün hurmetine Rabbim şifa versin evladiniza hemencik düzelsin insallah
mehtapalpk _prensesannesi Rabbim acil şifalar versin 🤲🤲🤲 şu cuma hürmetine inşaAllah dualarımız eksik olmasın…
irem38 Deletedmom507 benim de bebeğime aynı tabi kondu. İnşallah tez zaman da şifalandırır Rabbim çok zor bi durum internete güvenmek istemiyorum.
Deletedmom507 irem38 öncelikle çok geçmiş olsun hangi ilaçları kullanıyor nöbetler kontrol altına alındı mı bebeğiniz şuan kaç aylık kusura bakmayın çok soru sordum
irem38 Deletedmom507 kepra luminilaten piridoksin yeni depakin adlı ilaca başladık iğneye gececez dedi doktor. Hala nöbetlerimiz devam ediyo. Bugün 3 kere yaptı artık gülmüyo bazen aglama krizlerimiz oluyo bir ay oldu hastalığa yakalanalı gelişim de zihinsel ya da fiziksel bi gerilik olur mu bi de ignenin yan etkisi göze zarar verebilirmiş ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum